CHIPURI DE DEMULT DIN INIMA ROMÂNIEI: VOINEȘTII COVASNEI ÎN IMAGINI DIN SECOLUL TRECUT



De-a lungul timpului, am adunat aceste poze cu credința că nu există scuză să nu fie văzute, publicate, popularizate. Desigur, în această ecuație, eu sunt doar o unealtă - cei care mi-au pus în palmă amintirile lor sunt de lăudat mai mult. Cu emoţie, cu bucurie am primit aceste poze; tot aşa cum mi-au fost date, tot aşa vi le dăruiesc şi eu, acum.
Veți observa o abordare diferită față de albumul Covasna, Voineşti: Istorie şi cultură românească în imagini, apărut în 2014, la Editura Eurocarpatica. Am încercat, de această dată, să grupez fotografiile în funcție de familiile de proveniență. Însă îmi mențin invitația lansată anul trecut: la sediul Asociaţiei Cultural Creştine Justinian Teculescu va exista un exemplar al acestui album, unde fiecare dintre dumneavoastră este invitat să completeze, pe marginea imaginilor, informaţii despre persoanele recunoscute în acestea.
Atâtea vieţi are o carte, de câte ori este răsfoită. Acesteia îi doresc la cât mai multe. Vă invit să i le daţi!


Pentru doritorii albumului de fotografii "Chipuri de demult din inima României: Voineștii Covasnei în imagini din secolul trecut"- acesta se gaseste la sediul Asociatiei, pret- 20 lei (sau poate fi comandat printr-un mesaj la adresa de mail asociatiaiustinianteculescu@gmail.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu