La stână la Mișu Manea

În vara anului 2016, la întâlnirea de ... mulți ani de la terminarea liceului, generația tatălui meu și-a întâlnit dirigintele. Acesta, un om deosebit, după cum aveam să descopăr, fusese repartizat la Covasna în anii '60. Peste ani, în cartea Trepte spre lumină, domnul profesor Mircea Manta povestește despre experiența sa ”în stațiunea balneară”. Sunt câteva pagini savuroase, din care eu am selectat pentru dumneavoastră subcapitolul ”La stână”.
Așadar, iată cum era la stână la Mișu Manea la începutul anilor '60:






Îi mulțumesc tatălui meu că primul lui gând, când a citit aceste pagini din volumul dăruit foștilor elevi de către dirigintele și profesorul lor de limba română din liceu, a fost să mă sune pe mine :)
Vă recomand cu drag cartea: Mircea Manta, Trepte spre lumină, Editura Transilvania Expres, Brașov, 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu